De Hernieuwde Start!

25 april 2018

Vanmorgen in alle vroegte( 3.00 uur) werden we weggebracht naar Brussel.Vandaar vertrokken wij, Lion, Iwan en ik naar Madrid. Wij kwamen om 9.40 uur aan en wij zouden met de bus van 13.30 uur vertrekken naar León. Ik ben toch maar eens gaan vragen of het mogelijk is om onze tickets om te ruilen naar de bus van 11.15 uur.
Gelukkig was dit mogelijk en vertrokken wij voor een saaie rit van 4,5 uur. De temperatuur liep op naar 32 graden. Bij aankomst in León hebben wij ingecheckt in het klooster van de Benectinas waar wij voor de prijs van € 6.00 kunnen overnachten. Na het bed opmaken, de was doen, en douchen hebben we genoten van ons etappe biertje met tapas. Dadelijk nog ergens wat gaan eten en dan naar bed. Morgen nog een dagje in León en dan gaat het echt beginnen.

1. Wies:
    Dag Johan,
    Geweldig, ik ben zo blij voor je dat je blessure opgelost is. graag wil ik je volgen op je tocht.
    Succes en geniet.
  2. Martin Laarhoven:
    25 april 2018
    Ik wens jullie enorm veel succes toe. En ik ben er van overtuigd dat jullie het kunnen.
    Groetjes Martin
  3. Koos en gerda:
    25 april 2018
    Nou dat is al voorspoedig gegaan en verdere zal t Zeker gaan lukken voor jullie veel loop plezier Gr aan alle gerda is vanmiddag door de MRI scan gegaan heeft t goed gedaan Zonder pilletje Gr en toi toi
  4. John & Andrea:
    25 april 2018
    Ateam a dream come true!
  5. Jan Weeterings:
    25 april 2018
    Heel veel succes, Johan, Lion en Iwan! Veel plezier ook en geniet van de reis!
  6. Jane:
    Veel wandelplezier Johan en anderen :- ) Geniet ervan
  7. Peter en lia:
    25 april 2018
    Fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan
    wij wensen jullie alLe drie heel veel loop plezier
    en geniet er van groetjes Peter en lia
  8. Sandy:
    Njoy!! xxx
  9. Marian:
    Veel succes allemaal!
  10. Rita:
    25 april 2018
    Ben blij te zien dat het goed gaat
  11. Jeanne klijberg:
    25 april 2018
    Ik zie dat jullie goed zijn aangekomen. Proost🍻 en geniet nog van jullie rustdag!!
    Een goede camino(?) heren!!
  12. Loes de weijer:
    25 april 2018
    Ik wens jullie alle 3 succes en ik kijk uit naar jullie verdere mooie reis .geniet nog van jullie biertje 👍
  13. Jorien Michielsen-Habraken:
    25 april 2018
    Hallo Johan en reisgenoten, fijn dat je weer aan de wandel bent. Geniet van de tocht. Goede reis samen.
  14. Jimmy Spijkers:
    25 april 2018
    Succes opa, papa en ome Lion!
  15. John Spijkers:
    25 april 2018
    Succes alle 3 en petje af.
  16. Hans sweep:
    25 april 2018
    Johan deze keer zonder vrouwen met echte mannen moet het zeker lukken
  17. WishWalker Jacob:
    Yo WishWalker !
    Namens alle WishWalkers 2018, Make-A-Wish Nederland én de WishWalk-projectgroep wens ik Iwan, Leon en jou een onvergetelijk mooi wandelavontuur toe, Johan.
    Enjoy !
  18. Yvonne Bakkers:
    25 april 2018
    Super Johan, heel veel wandelplezier! Deze keer gaat het je lukken.
    Veel succes allemaal.
    Groetjes Yvonne
  19. Ellen:
    25 april 2018
    Heel veel succes Johan, samen met je broer en zoon geweldig, geniet ervan. Maar.... wat is dit nu voor flauwekul, net vertrokken en nu al de was doen?????
  20. Stephanie Spijkers:
    Succes mannen jullie kunnen het TOY TOY TOY😘😘😘
  21. Dave Kloet:
    TOPPERS !
  22. Fanny:
    26 april 2018
    Geweldig dat je het nu kan afmaken
    Succes en genieten
    Op tijd rusten
    Een goede camino
  23. Anja:
    26 april 2018
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en nog even kunnen genieten van Léon. Heel veel succes de komende dagen, neem op tijd je rust !
    Groetjes, Henk en Anja
  24. Antoinette van Uitert:
    26 april 2018
    Een goed begin is het halve werk😉en zo doen jullie dat! Heel veel succes en vooral wandelplezier met deze bijzondere tocht.
  25. Marie-Therese:
    Zet 'm op jongens. Veel liefs❤❤❤
  26. Marlene:
    Heel veel succes ! En onderweg heel veel genietennnnnnnn samen! 😃
  27. Kees Timmermans:
    26 april 2018
    Hoi johan veel plezier en geniet van de mooie momenten samen met je reisgenoten. 💪