DAGJE LEÒN

26 april 2018

Vanmorgen 7 graden, vanmiddag 19 graden en zonnig.
Om 07.30 uur opgestaan en op ons gemak de spullen ingepakt. We hadden niet erg goed geslapen maar wat wil je met een man of 60 op de zaal.
Er was nog niet veel open om te ontbijten maar 08.30 uur ging naast ons hostel,waar we vanavond overnachten, de deur open en hebben we genoten van de koffie en de verse croissant. Ook konden we na het ontbijt inchecken en waren we onze ballast even kwijt.
Het noodlot sloeg weer toe.
Iwan heeft een soort van beklemming in zijn arm waardoor hij geen goede doorbloeding heeft in zijn hand, en heeft hij last van witte en dode vingers die steenkoud zijn . Ook zonder rugzak geen verbetering. Wat nu ?!!?
Misschien maar beter naar huis gaan, hier in de grote stad is het wat beter te regelen als straks in de binnenlanden. Na wikken en wegen, hij heeft dit al wat langer maar niet zo erg, toch maar het besluit genomen om naar zijn lichaam te luisteren.
Vannacht om 00.15 uur vertrekt hij met de bus naar Madrid en vandaar om 07.00 uur met het vliegtuig naar Amsterdam.
We zijn er alle drie kapot van maar vinden dit het beste.
Na deze teleurstelling hebben we toch de stad bezichtigt, de kathedraal en ook de kerk
San Isidor bezocht.
Vanmiddag nog samen lekker Italiaans gegeten. Straks drinken we nog wat, en vanavond brengen we Iwan naar de bus.
Al bij al een vervelende dag

1. Jorien Michielsen-Habraken:
    Wat jammer,
  2. Ineke leegangers:
    26 april 2018
    Dat is jammer maar het beste besluit ... je gezondheid gaat voor alles... succes met de verdere voet reis
  3. Loek Luijten:
    Wat een domper jongens
  4. Koos en gerda:
    26 april 2018
    Klote maar dit was een goed besluit jullie veel sterkte toegewenst groetjes
  5. Rita:
    26 april 2018
    Jammer Iwan maar wel de beste keuze
  6. John & Andrea:
    26 april 2018
    Hé mannen van het Ateam, wat een tegenvaller...
    Veiligheid gaat voor alles, kop op en doorstieffelen is het motto !!
  7. Jane:
    26 april 2018
    Ach wat sneu. Sterkte voor jullie en Iwan.
  8. Stephanie Spijkers:
    Beterschap iwan
  9. Mea:
    26 april 2018
    Wat jammer nu maar wel n goede keus wens Iwan maar veel sterkte en gr van mea
  10. Linda:
    26 april 2018
    Het zit je ook niet mee Johan, beterschap voor Iwan en jullie gaan het nu doen met z'n 2-en, vergeet niet te genieten, ik wens jullie een hele mooie tocht en kijk uit naar de verhalen.
  11. Loes de weijer:
    26 april 2018
    Wat jammer voor alle 3 . Ik wens iwan beterschap en wens jullie toch een fijne tocht .geniet ervan ondanks deze vervelende tegenslag .wat een mooie foto s .
  12. Martin Laarhoven:
    26 april 2018
    Oke jongens. Ondanks deze tegenvaller morgen samen veel succes. En natuurlijk beterschap voor Iwan. Groetjes Martin
  13. Klaas Buis:
    26 april 2018
    Jammer maar wel een goede beslissing .Iwan goede vlucht terug .
    Het is balen maar je kon niet anders.
  14. Jeanine en Jos Leytens:
    26 april 2018
    Wat een tegenvaller voor Iwan. Veel beterschap !
  15. Marie-Therese:
    26 april 2018
    Beterschap Iwan en goeie reis terug. En voor morgen toi toi toi Johan en Lion.
  16. Sebastiaan:
    26 april 2018
    Iwan beterschap en oompjes succes
  17. Yvonne Bakkers:
    26 april 2018
    Het is toch niet waar hé! Wat een domper! Het zal morgen wel even moeilijk opstarten zijn maar zodra jullie aan de nieuwe situatie gewend zijn moet het samen toch gaan lukken. Ga ervoor! Heel veel sterkte en succes.
    Voor Iwan het allerbeste en snel herstel!
  18. Antoinette van Uitert:
    26 april 2018
    Kanjers zijn jullie alle 3 om dit goede besluit nemen met en voor Iwan en dan samen door te gaan! Iwan sterkte en vooral beterschap en Johan en Lion zet hem op mannen!
  19. Anja:
    27 april 2018
    Oh wat jammer voor Iwan maar wel de beste beslissing om naar huis te gaan. Nu met zijn tweeën verder maar dat gaat lukken! Voor Iwan sterkte en beterschap en voor jullie Lion en Johan veel succes!
  20. Kevin:
    27 april 2018
    Wat onwijs balen, Iwan! Beterschap!

Pap en ome Johan veel succes en geniet er van!
  21. Idi:
    Dat is balen Iwan
    Johan en lion zet hem op.
    X
  22. Anny en John:
    27 april 2018
    Nog niet begonnen en nu al de eerste grote tegenslag te verwerken ondanks dat hou goeie moed en veel succes met zijn tweetjes. En Iwan je bent nog jong wie weet ga je het nog wel een keer opnieuw proberen voor nu beterschap !
  23. Ton Braakman:
    27 april 2018
    Soms moet je een moeilijk besluit nemen,terwijl jezelf al weet wat de beste is.
    Sterkte Iwan.
    Johan & Lion fijne reis!
  24. Kees Timmermans:
    28 april 2018
    Jammer voor Iwan,maar een verstandige beslissing. Suc6 voor Lion& Johan en bovenal genieten mannen 👍