Nog 6 weken dan is het zover.

9 april 2017 - Tilburg, Nederland

Vandaag weer de laatste wandeling van deze trainingsweek. (Deze wandeling is ons aangeboden door Mieke Schrieks van In Balans op Weg)

Nog 6 weken dan is het zover.

Vandaag heb ik ook, op een na, de dames ontmoet waarmee ik de Camino ga lopen. Ik heb er een goed gevoel over.
De route, die wij gelopen hebben, loopt van Leerdam naar Beesd over een afstand van 17 km. Dit is een stukje van de Lange Afstand Wandelweg (LAW) In ons land zijn 35 LAW's, in lengte variërend van 80 tot 400 km.

Onderweg kwamen wij langs het fort Asperen, onderdeel van de voormalige Hollandse Waterlinie.
Slingerend over de dijk langs de Linge liepen wij door de dorpen Acquoy, Rhenoy en Rumpt.   Acquoy zou het Nederlandse Pisa kunnen zijn. De stompe toren staat een flink eind uit het lood. Op het kerkhof ligt een zerk, waarop vermeld is, dat daar Cornelia Pisa rust.
Hier, net buiten het dorp, hebben we genoten van onze eerste rust met koffie ,vers gebakken appeltaart en sommige van de verse groentesoep met veel ballen.

Je merkte dat de temperaturen oplopen want er staan al veel fruitbomen in bloei.

Op het einde van de wandeling hebben nog wat gedronken en is ieder weer naar huis gegaan.

Wil je ook eens mee wandelen??
Kijk dan eens op

Tot het volgend verslagje.

1. Angelique:
    11 april 2017
    Johan..ik wil je heel veel succes wensen enne...we zijn ape trots op je om deze doel te bereiken ...toi..toi
  2. Willy lauwerijssem:
    11 april 2017
    Mooi Johan, voor nog een droom
  3. Ad Dekker:
    11 april 2017
    Succes Johan duim voor je dat alles goed gaat
  4. Corrie en Anton:
    11 april 2017
    Johan wij vinden het heel knap van jou dat je dit doet!
    Wij hopen voor je dat alles goed gaat ( lopen en gezondheid )
    Heel veel succes!!!!!!
  5. Lizet Koevoets:
    Hoi Johan,

Ik vind dit zo knap van je heel veel succes Ik blijf het volgen
  6. Bep Uytdewilligen:
    12 april 2017
    Ook mijn droom dit. Het is nooit te laat.
  7. Yola Bruno:
    12 april 2017
    Bedankt Johan, dat ik digitaal met je mag meewandelen, hopelijk voortgezet met evenzo schitterende foto's!

Heel veel sterkte en succes,

Yola van de fotocursus
  8. Ewald Beerens:
    13 april 2017
    Johan: Dat je een doorzetter was wist ik al. Maar dat je dit nog eens zou gaan doen overtreft al mijn verwachtingen. Je bent er al een paar jaar mee bezig en zie dat je nu een leuk gezelschap hebt gevonden die met jou samen deze reis gaat volbrengen.
    Ik wens je ontzettend veel plezier ermee en hoop van harte dat je ook dit weer gaat lukken. veel succes ermee en steek voor ons daar ook een kaarsje aan. We zullen je blog zeker volgen.
  9. Marlene:
    13 april 2017
    Hoi Johan dapper en knap dat je deze tocht gaat doen. Na alles wat je al doorstaan hebt in je leven, heb ik het vertrouwen dat dit ook goed gaat komen. Wens je veel succes op je tocht en dat je veel mag genieten onderweg! Ik ga je volgen! Veel lieve groetjes Marlene
  10. Hooijmaijers JWH:
    16 april 2017
    Heel veel succes Johan.Groeten van Toos en sjef ook voor Rita ,jij moet die kanjer toch ook even missen.
  11. John & Andrea:
    20 april 2017
    Johan, het is niet niks... en ook niet bij de deur!
    Wat een doelstelling, veel succes...