Nog 4 weken!

Nog 4 weken !!!

De spanning neemt toe over 4 weken komen wij aan in
St Jean Pied de Port en beginnen we aan de Camino naar Santiago.

Gisteren de voorlaatste lange tocht gelopen.

Wij zijn om 06.45 uur, samen met Rita en haar vriendin Mea, vertrokken naar Geldermalsen voor de Bloesemtocht.
Rita en Mea voor de 15 km en ik de 25. Voor de dames een hele onderneming want ze waren ongetraind.
Het was wat fris en nevelig maar het zou beter worden, goed wandelweer. Bij aankomst gelijk gestart en ik ben enkele kilometers bij hun gebleven.
Onderweg kwamen we Ellen, een van de dames waar ik mee naar Santiago loop en haar man Bert tegen.

Deze grootste eendaags wandeltocht was weer goed goedgeorganiseerd zodat ik weer, samen met tienduizenden medewandelaars, heb genoten van de natuur en de rustieke dorpen Deil, Beest, Rhenoy, Rumpt en Enspijk.  Ook de inwendige mens kwam niets te kort. Bij het laatste rustpunt ben ik de dames weer tegen gekomen en zijn we samen naar de finish gelopen. In de veilinghal hebben we nog wat gedronken en gegeten.

Het was weer een mooie tocht, op 13 mei loop ik nog een lange tocht en verder mijn conditie op peil houden door elke dag een stuk tussen de 8 en 10 km te lopen.

Zoals jullie weten draag ik mijn rugzak zelf. Op dit moment weegt hij 9.9 kg incl drinken. Ik wil wat minder dus nog wat puzzelen.

Binnenkort zal ik jullie laten zien wat ik meeneem.

Al WAT JE NIET MEENEEMT IS MEEGENOMEN.........

Vandaag heb ik 28,14 KM buiten gewandeld met de app Work‑out op mijn AppleWatch.

1. Marie-Therese:
    23 april 2017
    Zo knap van de dames volgend jaar ook naar Santiago?
  2. Jeanne klijberg:
    23 april 2017
    Hey Johan. Top dat je eindelijk je lang gekoesterde wens gaat waarmaken!
    Ik ga je ,op deze leuke blog,zeker volgen. Alvast veel succes nu met trainen én natuurlijk met je grote avontuur
  3. Claartje:
    23 april 2017
    Ga je zeker volgen Johan!! Alvast heel veel succes en ben benieuwd naar je blog!
  4. Hans:
    23 april 2017
    Wij volgen jou op deze blog, je kunt het en je haald het zeker weten.
    Groetjes Hans en Maria.
  5. Wilma Boons.:
    Heel goed gedaan.
    Wij wensen jullie heel veel succes.
  6. Hans v Helderen:
    23 april 2017
    Johan heel veel succes op deze wandeltocht geniet er van. H&H
  7. Fanny:
    Goed bezig
    Ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren
    Succes en vooral genieten
  8. Anita van der heijden:
    24 april 2017
    Ik ga je volgen en heb zoveel respect voor je en als we elkaar in Nijmegen tegen komen wil ik alles horen dikke knuffel
  9. A.J.:
    24 april 2017
    Succes met de verdere voorbereiding
  10. Yvonne Bakkers:
    24 april 2017
    Ga er van genieten Johan.
    Veel succes.
  11. Vic en Vera .:
    24 april 2017
    Heel goed gedaan Johan . En hoedje af voor Rita en Mea .!
  12. Marian:
    1 mei 2017
    Ik ga je volgen Johan.
  13. Angelique:
    3 mei 2017
    Wij wensen je heel veel succes!
  14. Lizet Koevoets:
    3 mei 2017
    Veel succes johan en ik volg het graag