Nog 4 weken!

Nog 4 weken !!!

De spanning neemt toe over 4 weken komen wij aan in
St Jean Pied de Port en beginnen we aan de Camino naar Santiago.

Gisteren de voorlaatste lange tocht gelopen.

Wij zijn om 06.45 uur, samen met Rita en haar vriendin Mea, vertrokken naar Geldermalsen voor de Bloesemtocht.
Rita en Mea voor de 15 km en ik de 25. Voor de dames een hele onderneming want ze waren ongetraind.
Het was wat fris en nevelig maar het zou beter worden, goed wandelweer. Bij aankomst gelijk gestart en ik ben enkele kilometers bij hun gebleven.
Onderweg kwamen we Ellen, een van de dames waar ik mee naar Santiago loop en haar man Bert tegen.

Deze grootste eendaags wandeltocht was weer goed goedgeorganiseerd zodat ik weer, samen met tienduizenden medewandelaars, heb genoten van de natuur en de rustieke dorpen Deil, Beest, Rhenoy, Rumpt en Enspijk.  Ook de inwendige mens kwam niets te kort. Bij het laatste rustpunt ben ik de dames weer tegen gekomen en zijn we samen naar de finish gelopen. In de veilinghal hebben we nog wat gedronken en gegeten.

Het was weer een mooie tocht, op 13 mei loop ik nog een lange tocht en verder mijn conditie op peil houden door elke dag een stuk tussen de 8 en 10 km te lopen.

Zoals jullie weten draag ik mijn rugzak zelf. Op dit moment weegt hij 9.9 kg incl drinken. Ik wil wat minder dus nog wat puzzelen.

Binnenkort zal ik jullie laten zien wat ik meeneem.

Al WAT JE NIET MEENEEMT IS MEEGENOMEN.........

Vandaag heb ik 28,14 KM buiten gewandeld met de app Work‑out op mijn AppleWatch.