Een emotionele dag.

2 juli 2017 - Tilburg, Nederland

Gisteren naar Schiphol geweest om de meiden te begroeten. Het was best wel emotioneel toen ze breed lachend arriveerde. Samen, met hun familie, hebben we nog een kop koffie gedronken en wat bijgekletst. De laatste week was erg zwaar vertelde ze mij en ook dat ze mij miste. Dat deed mij erg goed. Tevens hebben we een afspraak gemaakt om na de vakanties nog eens gezellig met een drankje en een tapa bij te kletsen.

Dit deel van de Camino sluit ik af, het is jammer dat ik het niet heb kunnen afmaken maar het is niet anders. Ik ga in april het restant lopen en hou jullie via deze blog op de hoogte.

Met mijn kuit gaat het wat beter, heb therapie en hij is nog ingetapet. De komende twee weken wat kalm aan doen (had wat te veel gedaan).

Nogmaals, ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor de reacties op de blog, deze deden mij goed.

1. Marlene:
    2 juli 2017
    Hoi Johan. Ik kan mij het voorstellen dat het emotioneel was om hun te weerzien. Jou doel was ook om daar nu te staan als terugkomer. Maar je lichaam heeft op een bepaald moment gereageerd dat onverantwoord was. Ben trots op jezelf wat je wel hebt gedaan en je kunt terugkijken op een mooie tocht die voor jou nog niet klaar is maar in april ga je hem hervatte. Heel dapper. Ik vond het mooi om jou te volgen via je blog. Succes en sterkte met je herstel. Marlene xx
  2. Martin Laarhoven:
    2 juli 2017
    Jammer johan. Maar toch een mooie prestatie. Ik wens je nog een fijne zomer toe. En in september zien we elkaar weer. Groetjes martin
  3. John:
    2 juli 2017
    Al heb je je doel niet bereikt, je hebt wel een bijzondere prestatie geleverd.
    Je blijft een kanjer.
    En zoals je al schreef, volgend jaar nogmaals en dan met je kinderen.
  4. Jorien Michielsen-Habraken:
    2 juli 2017
    Toch een geweldige prestatie. We kwamen met de camper langs dat eindeloze platteland in Spanje. Blakerend in de zon en de hitte. Dat had je al gehad. Jammer dat het zo geeindigd is, volgend jaar het laatste stuk. En met de kinderen, las ik? Ik ga je weer volgen.
  5. Wies:
    2 juli 2017
    Ondanks nog niet afgemaakt, je tocht, toch is het al een geweldige prestatie. Ik hoop dat je weer snel in je goede conditie bent en kunt toeleven naar je wandeling af te gaan maken.
  6. Hans:
    2 juli 2017
    Al heb je niet alles kunnen lopen, toch was het een hele prestatie.
    Ik heb er het volste vertrouwen in dat jij volgend jaar de rest loopt.
    En zal je natuurlijk volgen.
    Groetjes. Hans en Maria.
  7. Fanny:
    Ook voor jou Johan Chappeau
  8. Frenske:
    2 juli 2017
    Johan heel veel suc-6 ik blijf je volgen ik heb heel veel respect voor je doorzetting vermogen
  9. Koos en gerda:
    2 juli 2017
    Johan je verhaal gelezen en wist al dat t emotionele ontmoeting zou worden maar daar is niks mis mee ik weet zeker dat je volgend jaar de rest van de Camino af maakt Gr van koos en gerda
  10. Toos Van ROSMALEN:
    2 juli 2017
    Johan je hebt het gedaan jammer van die pech volgend jaar hopelijk afmaken groetjes van ons
  11. Anja:
    3 juli 2017
    Ach Johan, dat zat er dik in dat het gisteren emotioneel zou worden. Blij voor de meiden maar wat had je graag de Camino dit jaar ook helemaal afgemaakt. Maar volgend jaar gaat jou dit lukken ! Denk er nu maar goed aan om helemaal op te knappen en blijf je vrolijke ikke ;)
  12. A.J.:
    4 juli 2017
    Jammer dat het zo allemaal gelopen is, maar wie weet komt er misschien nog een kans om het opnieuw te proberen. Groetjes
  13. Yvonne Bakkers:
    4 juli 2017
    Nogmaals heel veel sterkte Johan. Fijn dat het met je kuit weer wat beter gaat. Dat is op dit moment het allerbelangrijkste. En dat je het volgend jaar wil afmaken geeft je weer iets om na te streven. Dat gaat je lukken. Doe het rustig aan. Ik blijf je volgen.
    Groetjes en houd je taai!
    Yvonne
  14. Vic en Vera .:
    5 juli 2017
    Spijtig , maar nu heb je iets voor naar uit te zien volgend jaar en nu heb je 2 keer plezier van uw camino . Wij wensen u heel veel beterschap ! We vinden het toch een heel knappe prestatie van u .
    Groetjes , ook aan Rita .