EEN EMOTIONELE DAG

11 mei 2018 - Ribadiso, Spanje

EEN  EMOTIONELE DAG

Op woensdag 35 april vertrokken we samen naar León voor het voltooien van mijn Camino naar Santiago. We hadden er zin in, helaas viel Iwan alsnel weg.                                   Wij pakte dit goed op en gingen op pad. Wat hadden we elkaar veel te vertellen en wat genoten wij van alles wat we zagen en wat we beleefde. Het werd nog mooier toen Iwan plots terug was voor de laatste 100 km. Het was zwaar maar we genoten van minuut tot minuut.

Nog maar een schelpafstand schreef ik gisteren, helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Vanacht, is mijn jongste broer Lion maar vooral mijn beste maat plotseling overleden

RUST ZACHT AMIGO

1. Ad bruens:
    11 mei 2018
    Veel sterkte Johan. En ook de naaste familie. Gr. Ad.
  2. Idi:
    11 mei 2018
    Wat een vreselijk einde van wat een mooie tocht zou moeten worden.
    Fijn dat Iwan nu samen met jou daar is.
    Heel veel sterkte
    Xx
  3. Marian:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd allemaal, verschrikkelijk nieuws niet te bevatten, arriva tilburg schud op zijn grondveste. Rust zacht Lion.
  4. Toos buis.:
    R.I.P LION
  5. Willian:
    11 mei 2018
    Hier zijn geen woorden voor gecontroleerd allemaal en heel veel sterkte met het verlies van deze kanjer
  6. Ingrid:
    Geen woorden... ❤️
  7. Martin Laarhoven:
    11 mei 2018
    Nogmaals heel veel sterkte met die grote verlies. Rust zacht Lion.
    Groetjes Martin
  8. Loek Luijten:
    11 mei 2018
    Heel heel veel sterkte met dit verlies van je broer Lion en heel veel sterkte familie.
    Loek en Corry
  9. Koos en gerda:
    11 mei 2018
    Onvoorstelbaar Johan we leven met je mee wensen jullie toch de kracht om dit te verwerken en leven met jullie mee
  10. Monique:
    11 mei 2018
    Veel sterkte aan de familie al goed dat Iwan nu bij jullie is .
  11. Stephanie Spijkers:
    Ome Johan
    Jij ook gecondoleerd ik bevat het gewoon niet😘😘😘
  12. Corrie:
    11 mei 2018
    Lieve allemaal wij hebben hier een woorden voor...heel veel sterkte. ..❤
  13. Leo en Petra:
    11 mei 2018
    Hier zijn geen woorden voor....
    R.I.P. Lion
    veel ondersteunig en sterkte voor jullie allen gewenst.
  14. Alain van Heningen:
    Gecondoleerd
    En heel veel sterkte.
    Dit is onwerkelijk ,sprakeloos ,onbegrijpelijk.
  15. Ewald Beerens:
    11 mei 2018
    Johan: hier zijn geen woorden voor ! Veel sterkte en we leven Met jullie en de rest van familie mee in deze moeilijke tijd .
  16. Annelies wortel:
    11 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws familie en vooral Marie Therese en kinderen veel sterkte in deze moeilijke tijd. Bertus en Annelies Wortel
  17. Frank vissers:
    11 mei 2018
    Geen woorden voor jij ook sterkte daar ook voor Iwan.
  18. Wies:
    11 mei 2018
    Maar Johan, dit is verschrikkelijk voor je,,,,heel veel sterkte.
  19. Henk Peters:
    11 mei 2018
    Wat verschrikkelijk gecondoleerd en heel veel sterkte
  20. Pieter van der Meer:
    11 mei 2018
    ongelofelijk, ik ben er kapot van.....
  21. Iwan SPIJKERS:
    11 mei 2018
    Gisteren zaten we nog samen in de tuin hier. Uitzicht zo ver je kunt kijken. Je vertelde over je dienst maat die ook
    zo'n grote tuin had. Ik grapte over een kartbaan en zwembad in de tuin. Wat hebben we nog gelachen en genoten van de Radler gisteren.Je stond klaar voor me toen het slecht met me ging.
    Ome Lion je was en bent 1 van mijn favoriete ooms, we hielden van dezelfde muziek die ik onderweg draaide. Het gaat je goed maatje we gaan je missen.

Iwan
  22. Benny op t hoog:
    11 mei 2018
    kan het nog steeds niet bevatten. ga je gespreken over onze favorieten sport missen!!!! in de kantine!!! rust zacht !!!heel veel sterkte Aan familie en vrienden.
  23. Gerard van Os:
    11 mei 2018
    GVD was het eerste wat ik zij.
    Heel veel sterkte voor alle en wij zullen zijn lach missen.
  24. Jack:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd en sterkte allemaal, verschrikkelijk nieuws niet te bevatten, Rust zacht Lion.
  25. Dennis:
    11 mei 2018
    Wat een vreselijk nieuws.
    Hier zijn geen woorden voor ...
    Johan en familie heel veel sterkte.
  26. Bas van de Wouw:
    11 mei 2018
    Johan,gecondoleerd met het overlijden van je broer Leon.Het is je niet gegund om je tocht naar Santiago de Campostella af te ronden.
    Leon rust zacht collega.
  27. Maria:
    Lam geslagen zijn we.
    We denken aan jullie.
    Cees en Maria❤
  28. Sjef Smulders:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd met het verlies van je broer Lion.
    Lion rust zacht
    Sjef Smulders
  29. Roos van ostade:
    geen woorden voor
    heel veel sterkte komende tijd
  30. Els Maas van den Dries.:
    11 mei 2018
    Er zijn geen woorden voor.....onwerkelijk, iedereen gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!!
  31. Jeroen:
    11 mei 2018
    Ik heb er geen woorden voor. Heel veel stekte iedereen. 😢
  32. Dré en Angela:
    11 mei 2018
    Dit is echt niet te bevatten. Er zijn ook geen woorden van troost te bedenken.
    Heel, Heel, Heel veel sterkte gewenst met het enorme verlies van jullie broer en oom.
  33. Hub:
    11 mei 2018
    Wens jullie veel sterkte met dit verlies.
  34. Hans v Helderen:
    11 mei 2018
    G.V D idd niet te bevatten de gehele familie veel sterkte.
    H v Helderen.
  35. Hans:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
    R.I.P. Lion.
  36. Rudy erbrink:
    Heel veel strekte
  37. Kevin van de ven:
    11 mei 2018
    Ik heb er geen woorden voor!!!!
    Heeeel veel sterkte deze zware tijd
  38. Mery Galle:
    11 mei 2018
    Jeetje Johan heb het een paar keer moeten lezen voor ik het door had wat vreselijk zeg en nog zo jong bah heel,heel veel sterkte ❤️❤️❤️❤️❤️
  39. Jeanine en Jos Leytens:
    11 mei 2018
    Hoe kan dit nou. Die beer van een vent. Zomaar. Niet te snappen. Gecondoleerd Johan. Gecondoleerd Marie-Therese en je kinderen. Wat een vreselijke rotklap is dit. Jos en ik kunnen er gewoon niet bij. Veel sterkte.
  40. Ludo:
    Johan,
    Niet te bevatten. We zijn kapot van het nieuws. We zullen hem missen.
  41. Gerard van Amelsfoort:
    11 mei 2018
    Gerard van Amelsfoort. Sterkte voor de hele familie.
  42. Anita van der heijden:
    11 mei 2018
    lieve johan gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies, het leven is oneerlijk ik heb even geen woorden van troost voor je, maar mijn gedachten zijn bij jou en je familie. Liefs anita
  43. Hans:
    Heel veel sterkte.
    Hans en Maria.
  44. Dave Kloet:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd en veel sterkte..
  45. Ton Rovers, oud BBA, nu chauffeur Hermes, stalling reusel:
    11 mei 2018
    Met ontsteltenis kreeg ik vanmiddag het trieste nieuws te horen, dat Lion plotseling overleden is, tijdens de trip naar Santiago de Compostella. Ik zal een blijvende herinnering houden, aan de prettige tijd, die ik met Lion, en alle andere collega's van oud-BBA heb mogen genieten, en zeer zeker ook de prettige en sfeervolle avonden als begeleider Nightliner, waar ook Lion deel van was, en vanaf de oprichting bij betrokken was. Johan en overige familieleden, heel erg gecondoleerd met dit zware verlies, en heel veel sterkte de komende tijd, Lion, bedankt dat ik je heb mogen kennen, en met je heb mogen werken.. Rust zacht, dierbare collega.. Je was een ontzettend toffe gast..
  46. Loes de weijer:
    11 mei 2018
    Dat meen je niet ,zo daar schrik ik van .gecondoleerd marie therese en kinderen .en verdere familie .
  47. Paul:
    11 mei 2018
    Niet te bevatten ........
    Verschrikkelijk!
    Sterkte voor de familie.
  48. Jozef Baelemans:
    11 mei 2018
    Johan en Iwan triest dat jullie dit is overkomen . Wij wensen jullie en heel de familie heel veel sterkte en troost met elkaar. Jozef & Josje
  49. Wil:
    11 mei 2018
    Onbegrijpelijk, Marie Thérèse en verdere familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies❤️❤️❤️
  50. Gerard en marian van Drunen:
    11 mei 2018
    Dat is schrikken. Gecondoleerd en veel sterkte samen.
  51. J Engelbert:
    11 mei 2018
    Fam.Spijkers allemaal gecondoleerd met het verlies van Lion heel veel sterkte
  52. Marie-Louise van Riet:
    11 mei 2018
    Dit is niet te bevatten wij wensen jullie heel veel sterkte !
  53. Mieke:
    11 mei 2018
    Dit zijn erg emotionele tijden voor je. Johan je bent zo goed op weg. Laten zien dat je het echt kunt. En nu dit intense verdriet. Gecondoleerd en nu snel naar huis.
  54. Harrie Geboers:
    11 mei 2018
    Nondeju das schrikken, lees de hele week al de geweldige avonturen en nu....stil niet te bevatten!
    Sterkte Marie Thérèse en familie
  55. Cindy Dekker:
    11 mei 2018
    Vanmidsag dit verschrikkelijke nieuws ontvangen! Heel veel sterkte met dit grote verlies voor jullie allemaal!

Groetjes Cindy Dekker
  56. Patricia Jongman:
    11 mei 2018
    Hier zijn gewoon geen woorden voor... niet te bevatten! Heel veel sterkte Marie-Therese en de kinderen met dit grote verlies! Ook voor de rest v d familie en vrienden.
  57. Karin brouwers:
    11 mei 2018
    Nee....gvd..... niet te bevatten dit! Wij wensen iedereen heel veel sterkte met dit grote verlies!!
  58. Rina van Gils:
    11 mei 2018
    Johan hier schrik ik van het is niet te bevatten heel veel stekte ook voor Marie Thérèse en kinderen. Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal
  59. Jeanine en Jos Leytens:
    11 mei 2018
    Jos en ik zijn er stil van. Van een kleine afstand hielden we jullie bij op de pelgrimsroute. Meer dan duizend pelgrims hebben hier geslapen, dus we weten wat er gaande is onderweg. Maar Lion, altijd een lach, altijd vrolijk. Niet te bevatten. Johan en Iwan, voor jullie moet dit dubbel hard aankomen. Heel veel sterkte de komende tijd.
  60. Hans:
    Veel sterkte
    Hans en Maria
  61. Helma vermeer Nichtje van Thes:
    11 mei 2018
    Wat een schok om zo wakker te worden voor Marie Therese en de kinderen en dat kleine mannetje wat opa nu al moet missen is niet te bevatten de verhalen zo mooi en jullie samen zo veel gesproken met elkaar en genoten van alles om je heen en van elkaar
    verdriet overheerst ook hier we wensen jullie allemaal veel sterkte
    Frank en Helma Vermeer
  62. Jeroen:
    11 mei 2018
    Ongelooflijk. Ben dr helemaal stil van. Dit tijdens zijn zo lang gekoesterde wens de tocht der tochten, de Santiago, uit te lopen naar het eindpunt. Heel veel sterkte
  63. Martien van der zee:
    11 mei 2018
    Het kwam als een schok bij ons binnen, dit verwacht je niet bij een gezonde sportive man.
    Heel veel sterkte om dit teverwerken onze gedachten zijn bij jullie.
    Joke en Martien van der Zee
  64. Karla Bekkers:
    11 mei 2018
    Wat een vreselijk nieuws..... kippenvel..... niet te begrijpen..... heeeeel veel sterkte Marie Thérèse en kinderen.
  65. John en Corine:
    11 mei 2018
    Dit is niet te bevatten! Heel veel sterkte Johan met het verlies van je broer en Iwan zijn oom. Hoop dat jullie snel terug naar huis kunnen om het verdriet met de andere familieleden te delen. Marie Therese en kids, heel veel sterkte en als we iets kunnen doen... we zullen er voor jullie zijn! 😘
  66. Arthur van de Kwartel:
    11 mei 2018
    Vreselijk bericht en zo onwerkelijk. We volgende het reisverslag elke dag. Sterkte voor jullie allemaal met het verwerken van dit verlies.
  67. Leny:
    Heel veel sterkte allemaal
  68. Toon Belterman:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies, sterkte voor de gehele familie.
  69. Hillie:
    11 mei 2018
    Wat een vreselijk nieuws, gecondoleerd met je broer en heel veel sterkte gewenst
  70. Van dongen ham:
    11 mei 2018
    Hier zijn geen woorden voor alleen heeeeeel veeeeel sterkte Corry en Henk
  71. Jeanne klijberg:
    ...................
    Wat fijn dat Iwan nu bij je is Johan.
    En mooie woorden voor je oom, Iwan. Een topvent!! Niet te bevatten.
    Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd...
  72. Jeanne klijberg:
    11 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws kreeg ik vanmorgen. Niet te bevatten.
    Wat fijn dat Iwan nu bij je is Johan. En mooie woorden voor je oom,Iwan. Een topvent was het!!
    Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke tijd.
  73. Vincent van Rijsewijk:
    11 mei 2018
    Ongelofelijk, wat word ik hier stil van. Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal!
  74. Bianca van Helderen:
    11 mei 2018
    Wat een afschuwelijk nieuws hoorde ik vanmiddag via mijn vader. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies voor allen!
  75. Jan van Mierlo:
    Gecondoleerd.
  76. Dennis Kolen:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de familie.
    Lion rust zacht.
  77. Jan van gorkum:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies, sterkte allemaal.
    Lion rust zacht.
  78. Maurice Graafmans:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies.
  79. Mea:
    11 mei 2018
    Ongelofelijk geen woorden voor gecondoleerd marieterese en kinderen en Johan Rita en Iwan heel veel sterkte allemaal
  80. Harrie en Toos van Gerven:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd Johan en heel veel sterkte en de hele familie.
  81. John Spijkers:
    11 mei 2018
    Daar schrik ik toch van. Niet te bevatten.
    Onlangs nog veel plezier gehad op de ijsbaan.
    Gisteren nog schriftelijk contact.
    Heel veel sterkte in deze zware tijd.
  82. Jan en Joke Weij:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd Johan wat gaan we Lion missen en ook voor Marie Therese veel sterkte de komende tijd en voor de verdere familie .
  83. Toos Van ROSMALEN:
    Verschrikkelijk heel veel sterkte
  84. Ell en Gerrit Roest:
    11 mei 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies.
    Héél veel sterkte voor familie en nabestaanden.
  85. Twan Smid.:
    11 mei 2018
    Wat een vreselijk nieuws en wat een gemis gaat dat worden voor iedereen die Lion heeft gekend. Als mensen als Lion sterven, ga jezelf ook een beetje dood....! Gecondoleerd, Marie Therèse, Johan, familie en allen die het voorrecht hebben gehad om Lion te mogen kennen.
  86. Hans en Hannie Leijten:
    11 mei 2018
    Jeetje Johan, hoor net via Ton Roovers wat er gebeurd is en ben meteen naar je site gegaan. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. We willen jullie heel veel sterkte wensen ook Marie Therese en de kinderen. Het moet verschrikkelijk zijn voor jullie allemaal. Wij denken aan jullie!
  87. Linda:
    12 mei 2018
    Niet te bevatten, gecondoleerd Johan, Iwan en Rita, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, er zijn geen toepasselijke woorden om jullie te steunen.
  88. Ben en Celine Hamers:
    12 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws , heel veel sterkte aan de familie.
    We gaan niet alleen een leuke collega missen maar ook een man met veel humor.
    Niet te bevatten !
  89. Christel:
    12 mei 2018
    Hoe is het mogelijk, dit moet gewoon niet kunnen........
  90. Ad en jopie van heesch:
    12 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd met het verlies van je broer. Maar vooral Marie therese.en de kinderen.heel veel sterkte gewenst.
  91. Sander:
    12 mei 2018
    Ongelooflijk; geen woorden voor......Rust zacht Lion
    Veel sterkte met dit verschrikkelijk verlies.
    Sander Snels
  92. Hooijmaijers JWH:
    12 mei 2018
    Gecondoleerd Johan en Rita, heel veel sterkte voor de hele familie.
  93. Dimphie:
    12 mei 2018
    Vreselijk nieuws, niet te bevatten, zo ver van huis! Een topkerel en gezinsman! Had niet mogen gebeuren! Er zijn geen woorden voor! Heel veel sterkte voor de familie maar vooral voor Marie-Therese en de kinderen.
    Je zult enorm gemist worden Lion!!
  94. Zina:
    Niet te bevatten dit!
    Rust zacht Lion.
    Gecondoleerd met dit grote verlies voor alle familie en vrienden, met name voor Marie Thérèse, Kevin, Stephanie en Johan.
    Heel veel sterkte gewenst de komende periode 💜
  95. Diny en ton:
    12 mei 2018
    Het is niet te bevatten. Te triest voor woorden. Johan, ontzettend veel sterkte de komende tijd. Dit natuurlijk ook voor alle familieleden en vrienden
  96. David Engel:
    12 mei 2018
    Met veel pijn lees ik je bericht. Heel veel sterkte daar. Ik denk aan jullie.
  97. Peter en lia:
    12 mei 2018
    Niet te bevatten. Een man die zo in het leven stond, en er volop van genoot.
    Marie Therese en kinderen heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Johan en Rita en kinderen gecondoleerd en veel sterkte.
    Peter en lia
  98. Toine van alphen:
    12 mei 2018
    Wat verschrikkelijk, gecondoleerd voor de gehele familie
  99. Daniëlle van Heesch (dochter Ad en Jopie):
    12 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws is dit..😔 veel te jong nog. Gelukkig hebben we allemaal de herinnering nog van hem. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de komende tijd. Vooral ook Marie Therese en de kinderen
  100. Lies Schut:
    12 mei 2018
    Wij kunnen het nog steeds niet bevatten. Gisteren de hele dag min of meer in trance geweest nadat Rita het ons vertelde.
    Alle familieleden heel veel sterkte gewenst.
  101. Phela:
    Met de haven in zicht.
    Wat een verschrikkelijk bericht.
    Maar de hemelpoorten zullen voor hem toch opengaan.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal, met dit vreselijke gemis.
    Carel en Phela Lemmens
  102. Jane:
    12 mei 2018
    Johan gecondoleerd. Dit is het laatste wat je verwacht maar wat vreselijk voor jullie allemaal. Heel veel sterkte toegewenst 😢😢😢
  103. Wilma Boons.:
    12 mei 2018
    Wat een vreselijk nieuws.
    Gecondoleerd met dit verlies..
  104. Nancy Hendriks en familie(Frans Hendriks):
    12 mei 2018
    Pff, wat een verdrietig nieuws! Kippenvel krijg je ervan.Wens jullie allemaal heel veel sterkte met het zo plotselinge verlies van jullie geliefde Lion in jullie midden. Mooi persoon, dat hij niet vergeten mag worden. Hij zal voortleven in jullie harten en jullie verhalen over hem. Was een prima buschauffeur.
  105. Will Damen:
    12 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws deze kwam binnen als een mokerslag. Ik ben al een tijdje weg uit Tilburg , maar Lion is een persoon die je niet vergeet met zijn humor en altijd een lach op zijn gezicht. Marie-Therese , Johan en alle naaste heel veel sterkte met dit enorme verlies.
  106. Anton en Walter.:
    12 mei 2018
    Veel sterkte toegewenst met het grote verlies van Lion, onbevattelijk. Anton en Walter, de Albatros.
  107. Jorien Michielsen-Habraken:
    12 mei 2018
    Wat vreselijk, heel veel sterkte.
  108. Ad van de Put:
    12 mei 2018
    Heeeel erg Johan, erg veel sterkte toegewenst de komende tijd van Ad en Rianne.
  109. Silvio van der Kwartel:
    12 mei 2018
    Een geweldig mens is een warme vlam die andere doet ontbrande, die vreugde en warmte geeft, die het leven verlicht in iedere zin van betekenis.
    Lieve Lion, jij was zo’n vlam. En die vlam zal nooit doven , omdat je zoveel mensen hebt geraakt. Ik ben een bevoorrecht mens je hebben te mogen leren kennen. Vaarwel oude reus.
  110. Jeanne Baks:
    12 mei 2018
    Johan, hier heb ik geen woorden voor...heel veel sterkte bij deze reselijke pijn, voor jou, je zoon en al je familieleden.
  111. John van grinsven:
    Rust zacht Lion
    Wie had dit nou verwacht........
    Niemand dus, had je reisblog van de avond ervoor nog gelezen, heel raar als je de laatste alinea leest,echt triest
    Gecondoleerd voor de hele familie,vrienden en bekende van Lion,
    Er blijft een enorme leegte achter onder de collega’s in Tilburg
  112. Fanny:
    12 mei 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte
  113. Marco Priem:
    12 mei 2018
    Niet te bevatten dit, veel sterkte familie. Tilburg gaat unne mooie meens missen! Rust zacht Lion!
  114. John van de Put:
    12 mei 2018
    Ohh, niet te bevatten. Héél veel sterkte voor de gehele familie.
    Gr de putjes.
  115. Astrid van den Boom:
    12 mei 2018
    Dit is niet te bevatten. Heel veel sterkte
  116. Yvonne Bakkers:
    12 mei 2018
    Wat een tragisch nieuws, dit is niet te bevatten. Ik heb Leon niet persoonlijk gekend maar toch komt dit nieuws als een donderslag bij heldere hemel. Ik wens de naaste familie en jou Johan heel veel sterkte met dit grote verlies!
    Dat hij mag rusten in vrede.
  117. Caty Vogels:
    12 mei 2018
    Gecondoleerd!! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!!
  118. Peter Graafmans:
    12 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk nieuws gecondoleerd en heel veel sterkte voor de gehele familie.
  119. Rens ververs:
    12 mei 2018
    Ongelooflijk , sterkte Johan .Ik heb Leon gekend als een goede collega en in al die jaren
    als een heel fijn mens , waar je graag mee om ging .
  120. Anja:
    12 mei 2018
    We hoorden net het vreselijke nieuws van Koos dat je broer Lion plotseling is overleden. Zo ontzettend erg voor jou Johan en ook voor Iwan die zijn lievelingsoom verloren heeft.
    Henk en ik wensen jullie, Rita en natuurlijk Marie-Therèse en kinderen heel veel sterkte met het dragen van dit enorme verlies.
  121. Corné en Marianne van den Heuvel:
    13 mei 2018
    Erg geschrokken van het bericht dat Lion is overleden.
    Wij wensen jullie Johan ,Rita ,Marie-Thérèse en kinderen en familie veel sterkte met dit verlies.
  122. Ineke leegangers:
    13 mei 2018
    Ik ken jullie niet persoonlijk maar leefde mee met de verhalen en de mooie foto's.. wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte voor iedereen .. groetjes Ineke
  123. Liana:
    Heel veel sterkte gewenst
  124. Hans donkers:
    13 mei 2018
    Heel veel sterkte voor alle vrienden en familie we zullen hem zeker gaan missen
  125. Ron:
    13 mei 2018
    Oh oh wat zijn wij geschrokken. Een paar weken en dan zouden wij elkaar weer zien op onze jaarlijkse reünie met je dienst maten. Wat missen we jou nu al. Lieve Lion rust zacht. Je zult altijd een van ons zijn. Marie-Thérèse gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte de komende tijd. Groetjes, Ron en Anja.
  126. Patricia Knoppert:
    13 mei 2018
    Heel veel sterkte en gecondoleerd voor de familie. Mooie foto's van een mooie omgeving en tocht. Hoe oneerlijk is dit dan!
    Hennie Patricia en Quinn Knoppert buurtjes John en Marian
  127. Johan en Marion Nieuwenhuizen:
    13 mei 2018
    Wij hoorde het vandaag pas en ben totaal van slag dit kan niet waar zijn. Heel veel sterkte toegewenst met dit verlies voor de familie en vrienden.
  128. Jopie:
    13 mei 2018
    Ongeloof. Ik scroll wat op fb en wist niet wat ik zag. Niet te bevatten. Heel veel sterkte. R.I.P. Lion
  129. Christine demuynck:
    Lieve Johan...
    Heel veel sterkte voor jou en de familie. Het moet vreselijk zijn dat je tocht met je broer die zo intens was... op die manier eindigt? Een paar dagen terug had ik nog aan jullie teruggedacht.. Christine
  130. Claudia Gerrits:
    heel veel sterkte gewenst
  131. Vic en Vera .:
    14 mei 2018
    OOO wat erg ! Veel sterkte Johan , ook voor de hele familie !
  132. Peter en Corien Stakenburg:
    14 mei 2018
    Niet te bevatten al twee dagen ziek ervan dit kan gewoon niet familie heel veel sterkte maar ook zeker alle collega's dit is een groot verlies
  133. Jeroen Zwaan:
    15 mei 2018
    Verschrikkelijk nieuws dat je een paar keer moet overlezen om het te kunnen geloven. Lion ken ik nog goed uit mijn BBA-tijd en heb hem leren kennen als een fijne collega. Ik wens de familie en alle collega's veel sterkte toe met dit grote verlies.
  134. Corné & Marij Vloeimans:
    15 mei 2018
    Ongeloof en onverwacht, maar ook geschrokken van dit verlies.
    Wij wensen jullie alle sterkte toe in de deze moeilijke tijd.
  135. Julia v campen en jan smits:
    15 mei 2018
    Wat is dit verschrikkelijk zeg.
    Wij wensen zijn vrouw en kinderen en de familie heel veel sterkte en kracht toe voor nu en voor de moeilijke tijd die nog komen gaat.
  136. Pierre v d Velden:
    15 mei 2018
    wat een afschuwelijk bericht.heel veel strekte alle.
  137. Inge Swaanen:
    19 mei 2018
    Heel veel sterkte met dit grote verlies! Dit zijn dingen die gewoon niet mogen gebeuren eigenlijk..
  138. Frans en Katinka de Bont:
    19 mei 2018
    Wat een verschrikkelijk groot verlies, Marie-Thérèse en familie veel sterkte en kracht toegewenst.
  139. John Vermeer:
    23 mei 2018
    Gecondoleerd met het grote verlies en heel véél sterkte en kracht toegewenst voor jullie allemaal
    Liefs John Vermeer en Antione van Hoof
  140. Rianne van Wingerden:
    3 juni 2018
    Beste Johan, ik heb jullie ontmoet tijdens de dagwandeling op 3 maart bij Berg en Dal. Pas gisteren begreep ik uit de blog van Mieke dat de pelgrim die op 11 mei overleden is jou broer is. Wat een enorm verlies moet dit voor je zijn. Ik wens jou en alle dierbaren van Lion heel veel kracht en sterkte.
  141. Marie-Therese:
    4 juni 2018
    Dank jullie wel allemaal voor zoveel lieve berichtjes op deze blog. Het is nog steeds onwerkelijk maar Lion heeft ervan genoten en hij is in een prachtige omgeving gestorven.
    We zullen hem nooit vergeten!!

Veel liefs
  142. Johan en Rita:
    4 juni 2018
    Ik sluit mij helemaal bij Marie-Thérèse aan.