Mijn kuitblessure is weer hersteld.

8 maart 2018 - Tilburg, Nederland

Mijn kuitblessure is weer hersteld dus ik ben weer volop in training voor mijn laatste stuk van 300 km naar Santiago.

Dit laatste stuk loop ik men mijn zoon Iwan en mijn broer Lion. We vertrekken op 25 April. Jullie kunnen ons weer volgen op:

johanspijkers.reislogger.nl

Meld je aan en telkens als ik een blog schrijf krijg je een berichtje.
Hopelijk gaat het nu wel goed en gaat een lang gekoesterde wens in  vervulling.

Om wensen te vervullen voor kinderen met een levensbedreigende ziekte loop ik voor de 5e keer de 4Daagse van Nijmegen. Ik hoop hier veel geld voor op te halen. Willen  jullie mij sponseren op:

Namens de wenskinderen onze hartelijke dank

1. Toos Van ROSMALEN:
    Veel succes Johan
  2. Jane:
    8 maart 2018
    Zo top hoor Johan. En ik kijk uit naar jouw belevenissen. Gezellig dat jouw zoon en broer meen wandelen. Succes 😎
  3. Ineke leegangers:
    8 maart 2018
    Nou Johan ken je niet persoonlijk maar heb ontzettend veel respect voor jou .... Heel veel succes met het vervolg van je reis naar Santiago.. en ook voor je broer en zoon . Ik kijk er alweer naar uit je leuke verhalen en mooie foto's
  4. Frits van den Boer:
    8 maart 2018
    Beste Johan, Ook ik ken je niet anders dan uit de verhalen ... Wij , ik en mijn vrouw hebben afgelopen jaar ook de eerste 375 km van de route gelopen. Wat wij gemerkt hebben dat je de tijd moet nemen voor deze bijzondere tocht. De tijd om vooral de mede wandelaars te leren kennen. We hebben vele contacten/nieuwe vrienden gemaakt waarmee we nog steeds corresponderen. Wij gaan medio september weer die kant op en hopen dan de resterende km's te lopen.
    Ik wens je een buen cammino en haast je niet, geniet vooral !!
  5. Alsida:
    Veel sucses geniet ervan👍
  6. Marlene:
    8 maart 2018
    Super Johan dat je je reis voort gaat zetten. Ik ga je zeker volgen! Ik wens je veel succes en wandel plezier! Marlene 😃
  7. Anja:
    8 maart 2018
    Wat fijn dat je weer helemaal hersteld bent van de kuitblessure. Die laatste 300 km ga jij helemaal uitlopen, dat weet ik zeker !
    Heel veel succes samen met je broer en je zoon.
    Groetjes, Henk en Anja
  8. Hillie:
    13 maart 2018
    Fijn dat de kuitblessure over is en de laatste 300 km samen met je zoon en broer gaat lopen. Heel veel succes gewenst. Leuk om je dan weer te volgen. Groetjes, Hillie en Bennie
  9. Loes de weijer:
    14 april 2018
    Ga jullie zeker weer volgen .wel een mooie ervaring om samen de reis verder te ondernemen met je zoon en broer .succes
  10. Jeanne Baks:
    14 april 2018
    Natuurlijk ga ik je weer volgen! En ik duim dat je het deze keer mag lopen zonder blessures
  11. Jeanne klijberg:
    18 april 2018
    Hey Johan, Iwan en Lion,
    Volgende week gaat het avontuur beginnen! Veel succes én plezier zo lekket met zn 3tjes aan de wandel. Toppie!!
  12. Hannie:
    22 april 2018
    Veel succes
  13. Harry van Beerendonk:
    22 april 2018
    Hoi Johan, ik ken jou (nog net) uit de BBA periode. Heel veel succes voor jullie met zijn drietjes maak er een mooie tocht van, als het ff kan natuurlijk zonder blessure's of andere pech. Ik ga jullie volgen......
  14. Rita:
    23 april 2018
    Maak het af goede reís en kom heel terug
  15. Idi:
    24 april 2018
    Goeie reis met z'n drieën.
    Geniet ervan
    Gr idi
  16. Dré en Angela:
    24 april 2018
    We wensen jullie alle succes van de wereld met deze bijzondere " wandeling " groeten van Dre en Angela ( Lion kan toelichten wie wij zijn )
  17. Willian:
    Heel veel Sukses groetjes Wim en willian
  18. Vic en Vera .:
    25 april 2018
    Top Johan , zet je beste beentjes in gang !!!
  19. Dion:
    Diep respect voor je Johan